Close

Intrebari frecvente

Pentru oricare dintre probleme, ne poți contacta prin mail, rubrica de contact sau Facebook (vezi link-uri la capătul paginii).

 

1. În cât timp îmi primesc brățările?

Transportul durează între 1-2 zile lucrătoare. Comenzile plasate înainte de ora 14:00 ajung de multe ori a 2-a zi.

2. Cum returnez?

Ne anunți și te contactăm în cel mai scurt timp cu putință cu toate detaliile. Retururile sunt gratuite timp de 30 de zile.

3. Comanda mea nu a ajuns.

În cazul în care coletul nu a ajuns în termen de maxim 2 zile, există 3 posibilități:

 Curierul nu a reușit să vă contacteze la adresă/telefonic - anunță-ne și îl vom convinge să mai livreze o dată :)

 Te aflii în afara ariei de acoperire a curierului - verifică email-ul, noii termeni de livrare îți sunt trimiși pe mail la scurt timp după plasarea comenzii.

Produsele sunt în afara stocului - verifică email-ul, te anunțăm la scurt timp de la plasarea comenzii (cu un cod de discount inclus pentru următoarea comandă).

4. Comanda a ajuns incompletă.

Te rugăm să ne anunți și îți trimitem brățara/brățările care lipsesc cu transport gratuit.

5. Brățara a ajuns ruptă/cu mărgelele sparte.

Nu s-a mai întâmplat anterior, dar în cazul în care se întâmplă, contactează-ne și îți vom trimite aceeași brățară gratis, cu transport gratuit.

În cazul în care am omis ceva sau ai vreo nelămurire, ne poți scrie oricând:

FACEBOOK(link)

CONTACT@LAVAS.RO

RUBRICA DE CONTACT(link)