Despre

INTREBARI FRECVENTE

Pentru oricare dintre probleme, ne poți contacta prin mail, rubrica de contact sau Facebook (vezi link-uri la capătul paginii).

 

1. În cât timp îmi primesc brățările?

Transportul durează între 1-2 zile lucrătoare. Comenzile plasate înainte de ora 14:00 ajung de multe ori a 2-a zi.

2. Cum returnez?

Ne anunți și te contactăm în cel mai scurt timp cu putință cu toate detaliile. Retururile sunt gratuite timp de 30 de zile.

3. Comanda mea nu a ajuns.

În cazul în care coletul nu a ajuns în termen de maxim 2 zile, există 3 posibilități:

 Curierul nu a reușit să vă contacteze la adresă/telefonic - anunță-ne și îl vom convinge să mai livreze o dată :)

• Produsele sunt în afara stocului - verifică email-ul, te anunțăm la scurt timp de la plasarea comenzii (cu un cod de discount inclus pentru următoarea comandă).

4. Comanda a ajuns incompletă.

Te rugăm să ne anunți și îți trimitem brățara/brățările care lipsesc cu transport gratuit.

5. Brățara/Colierul a ajuns ruptă/cu mărgelele sparte.

Nu s-a mai întâmplat anterior, dar în cazul în care se întâmplă, contactează-ne și îți vom trimite aceeași brățară gratis, cu transport gratuit.

În cazul în care am omis ceva sau ai vreo nelămurire, ne poți scrie oricând:

FACEBOOK(link)

CONTACT@LAVAS.RO

RUBRICA DE CONTACT(link)

 

INFORMATII LIVRARE

 

Lavas este partener cu firma de curierat GLS. Toate comenzile sunt expediate în aceeași zi sau într-o zi lucrătoare. În mod normal, veți intra în posesia comenzii dvs. în 24h.  În cazul în care apar probleme neprevăzute în timpul expediției, iar durata acesteia depășește cele 24h, responsabilitatea aparține firmei de curierat.

Transportul este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 120 lei.

Transportul costă 16 lei pentru comenzile mai mici de 120 lei.

Inapoi